Sunday 18 November 2012

Cara membesarkan Zakar dan Untuk Tahan Lama


Pil Vimax adalah mungkin pil pembesaran zakar yang paling popular terdapat di pasaran sekarang.Adakah Pil Vimax ini berkesan?

Kebaikan dan keburukan Pil Vimax banyak dibincangkan di Internet. Walau bagaimanapun, kebanyakan pengulas telah bersetuju bahawa Pil Vimax masih menjadi "best-seller" di kalangan semua jenis produk untuk pembesaran zakar  dan terdapat beberapa sebab.

Pil pembesaran zakar telah dicipta oleh pasukan doktor, yang berada dalam industri ini selama lebih daripada 10 tahun. Formula yang digunakan dalam Vimax adalah sangat berkesan , dan ia bukan sahaja meningkatkan saiz zakar anda, tetapi juga meningkatkan libido , menaikkan nafsu serta menjadikan aktiviti seksual anda panjang dan bertahan lama .


Anda akan mula melihat perubahan besar dalam saiz zakar anda, dalam minggu pertama menggunakan pil ini. Walau bagaimanapun, selepas 5-6 bulan ia boleh membesarkan zakar anda sebanyak 2-3 inci panjang, dan kira-kira sehingga 25% lebar.

Empat minggu pertama, anda akan menyaksikan perubahan dalam lebar zakar, dan selepas sebulan, saiz akan berubah dan kemudian, ia akan menjadi tebal dan luas berbeza dengan sebelum ini.

Keburukan Pil Vimax

Kelemahan utama pil ini adalah harganya.Supplemen ini bukan percuma dan ia mahal. Walau bagaimanapun, terdapat satu perkara yang baik mengenai pil ini: anda tidak perlu menggunakannya selama-lamanya..

Kelemahan kedua adalah di mana nak mendapatkannya.. Anda tidak boleh mendapatkannya di kedai ubat terdekat dan membeli produk ini. Anda boleh membeli ia hanya di stokis atau pengedar yang sah melalui internet.

Untuk memastikan hasil yang terbaik, anda perlu mengambil pil ini pada setiap hari.

Kebaikan Pil Vimax

Menerusi ratusan ulasan di internet, tiada terdapat kesan sampingan Pil Vimax dilaporkan.Ia adalah produk herba 100%. Satu lagi faktor penting adalah pil ini dihasilkan dalam Fasiliti FDA yang diluluskan yang memastikan ia mempunyai kualiti yang tinggi.

Anda perlu tahu tahu bahawa ulasan dan pandangan terhadap Pil Vimax bahawa 98% daripada pelanggannya telah melahirkan rasa puas hati selepas menggunakan suplemen unutk pembesaran zakar ini.Para pengguna mendakwa zakar lebih besar dan lebih keras ereksi, tambahan pula, kebanyakan lelaki juga dapat menghapuskan ejakulasi pra-matang .

Menurut ulasan PilVimax, anda perlu untuk mengambil pil selama 12-14 minggu untuk melihat keputusan yang berkesan. Keputusan yang dihasilkan oleh pil ini adalah kekal, dan badan anda secara beransur-ansur akan biasa dengan perubahan, pada masa yang sama anda akan mendapat ereksi yang keras.

Kapsul Vimax perlu diambil sekali pada waktu pagi, dengan air. Jika anda ingin mengadakan hubungan seks, anda boleh ambil 1 pil 30 minit sebelum hubungan seks ...

Ringkasan

Langkah berjaga-jaga perlu dipatuhi jika mengambil pil ini. Ia tidak harus diberikan kepada individu di bawah umur 18 tahun.Dalam ulasan Pil Vimax menyebut bahawa pengambilan berlebihan pil ini harus dielakkan. Dos yang berlebihan  boleh membawa  gejala seperti sakit kepala dan loya.

Akhir sekali..Jika anda sedang mencari cara yang selamat untuk meningkatkan keyakinan diri dan meningkatkan kehidupan seksual anda maka Pil Vimax adalah pil pilihan anda.


No comments:

Post a Comment